Найбуйнейшы пастаўшчык будаўнічых матэрыялаў для прафесійных і прыватных забудоўшчыкаў
Павелічэнне колькасці званкоў і зніжэнне іх кошту
Велізарная інтэрнэт-крама бытавой
тэхнікі і электронікі
Павелічэнне колькасці наведванняў з кантэкстнай рэкламы
Буйны вытворца матрацаў
Зніжэнне кошту канверсіі і павелічэнне колькасці званкоў
Вядомы магазін
музычнага абсталявання
Генерацыя званкоў і заявак на сайт
Галоўная падзея лета:
Freaky Summer Party
Прыцягненне патэнцыйных кліентаў пры абмежаваным бюджэце
Задача: павелічэнне колькасці званкоў з сайта
Тэрмін: жнівень-верасень 2015
Галіна: будаўнічыя матэрыялы для даху, фасадаў, падлогавыя і террасные пакрыцця
Этапы: аналіз рынку, прадуктаў, мінулых рэкламных кампаній і бягучай сітуацыі. Распрацоўка performance стратэгіі. Перапрацоўка мінулых і стварэнне новых кампаній. Пастаянная аптымізацыя і аналітыка ў разрэзе ROMI.
Тэхналогіі: Eting Mark ERP, Буран, Брокер, Групіроўшчык
Дасягнутыя вынікі: Колькасць званкоў + 69%. Зніжэнне кошту званка на 40% за справаздачны перыяд. Кошт кліку зваліўся на 24,5%
Задача: знізіць цану кліку па канале google adwords search КБТ
Тэрмін: 1 ліпеня - 31 кастрычніка 2015
Галіна: інтэрнэт-крама бытавой тэхнікі
Этапы: аўдыт рэкламных кампаній, распрацоўка performance стратэгіі, перапрацоўка мінулых і стварэнне новых кампаніяў, пастаянная аптымізацыя і аналітыка ў разрэзе ROMI
Тэхналогіі: ERP, Групіроўшчык, Script Google Adwords
Дасягнутыя вынікі: Цана клику знізілася на -28%. Колькасць наведванняў павялічылася на 56,8%.
Задача: павялічыць колькасць мэтавых наведвальнікаў з Google Adwords Search пры нязменным бюджэце
Тэрмін: верасень-кастрычнік 2015
Галіна: інтэрнэт-крама матрацаў
Этапы: аўдыт рэкламных кампаній, распрацоўка performance стратэгіі, расстаноўка прыярытэтаў для ключавых слоў, кіраванне стаўкамі ў залежнасці ад прыярытэту пры абмежаваным бюджэце.
Тэхналогіі: Script Google Adwords
Дасягнутыя вынікі: Колькасць наведванняў павялічылася на 23,4%.Кошт кліку знізіўся на 28%. Дадатковая эканомія бюджэту – 12,8%.
Задача: павялічыць продаж музычнага абсталявання: гітары
Тэрмін: верасень-снежань 2013
Галіна: інтэрнэт-крама прафесійнага музычнага абсталявання
Этапы: распрацоўка performance стратэгіі, стварэнне кампаній, пастаянная аптымізацыя і аналітыка ў разрэзе ROMI.
Тэхналогіі: ERP, Групіроўшчык, Script Google Adwords
Дасягнутыя вынікі: Павелічэнне колькасць продажаў на 70%. Каэфіцыент рэнтабельнасці інвестыцый 340 % (ROI)
Задача: медыйная падтрымка падзеі пры абмежаваным бюджэце
Тэрмін: травень-ліпень 2015
Галіна: гарадскі фестываль
Падзадачы: 1. Нагадаць пра падзею, удзельнікам мінулага года. 2. Прыцягнуць новых наведвальнікаў. 3. заахвоціць да ранніх пакупак да павышэння коштаў на квіткі. 4. Іміджавая падтрымка мерапрыемства.
Этапы: аналіз зменаў з мінулага года, распрацоўка performance стратэгіі, ўзгадненне рэкламных матэрыялаў, запуск рэкламных кампаній.
Тэхналогіі: ERP, Брокер, Google Tag Manager, Скрыпты JavaScript, Бумеранг.
Дасягнутыя вынікі: ROI 599%, поўны ахоп мэтавай аўдыторыі іміджавымі банэрамі. Раннія продажы. 1513 вымераных канверсій па паказах. Медыйныя кампаніі атрымалі больш за 1,2 млн паказаў, на 150.000-200.000 чалавек (297.000 унікальных файлаў cookie), больш за сотню лайкаў і репостаў у Facebook.